torstai 26. heinäkuuta 2012

Gosig Mus

Ootin ihan innoissani pääsyä sunnuntaina Burlingtonin Ikeaan - oikeestaan vaan niiden lihapullien takia. Rakennus ainakin oli yhtä huomiota herättävä (=hirveä), kun kaikki muutkin Ikeat.


Rakas pöytäseurueeni saikin sitten kuunnella mun kritiikkiä Swedish Meatballs -annoksestani. Lihapullat oli tosi vaaleita, samoin kastike oli tosi vaaleaa, perunamuusi omituista koostumukseltaan ja puolukkahilloa naurettavan vähän (oikeesti sitä oli vähän, toi kuvakulma hämää!). Kun toi kastike tulee pussista ja lihapullat pakkasesta, niin voiko olla niin vaikeeta?! No, Suomessa tämä(kin) asia osataan paremmin.


Olin myös ajatellut piristää huonettani uuden päiväpeitteen sekä ehkäpä kasvin voimin, mutta taas meni pieleen. Eipä täällä ollut tietenkään mun haluamaa peitetettä missäkään värissä myynnissä, ja fleece huovat sekä ne "kalliimmat" (en halua laittaa 50 € asiaan, jonka jätän tänne) ei kauheesti innostanut. Niinpä tästä(kin) kiukustuneena ei keltaiseen kassiin päätynyt kuin 3 pientä lelua mun hauvoille. Kukkasetkin ja muut sisustusesineet sai jäädä sinne hyllyille, kun en saanut sitä peittoa. Mä ehkä juuri ja juuri selviän jäljellä olevat pari kuukautta tolla sheltti huovalla... Jätin sitten kaikki ruotsalaiset herkutkin ostamatta, kun kiukutti niin paljon. Jälkeenpäin harmittaa, että jätin sen lihapullapussin ostamatta..... tyhmä mikä tyhmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti