sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Ei mekkoa

Pakko taas vähän avautua, kun sauhu nousee korvista. Tilasin Nellyltä mekon mun lokakuisille synttäreille sekä parit alushousut mun Suomen osoitteeseen. No, mulle tuli sit sieltä viesti, että paketti lähetetty ja blaa blaa blaa. Pakettia tai saapumisilmoitusta ei kumminkaan kuulunut, ja kun asiaa kysyttiin sanottiin, että heillä ei ole paketista mitään lähetystietoja eli ei voida jäljittää. Postistahan nyt mitään pakettia ei löydy ilman tietoja, joten ei osattu sanoa onko se siellä niiden hyllyssä. Nellystä sanottiin, että jos paketti on postissa ja sitä ei haeta se palautuu heille ja he laittaa sit sen paketin uudestaan matkaan.

Huomasin nyt, että tililleni oli palautunut rahaa Nellyltä ilman mitään viestiä. Ajattelin, että hienoa paketti on palautunut sinne ja nyt he urpot on palauttanut mun rahat sen sijaan, että olisivat luvatusti lähettäneet paketin uudestaan. Eikun uudestaan viestiä Nellylle! Sekin mua jo ärsyttää, että sinne ei ole mahdollisuutta soittaa, vaan täytyy laittaa s-postia. Asiasta kyseltäessä vastasi joku jonka luetunymmärtämisessä on selvästi parannettavaa, sillä vastaus oli luokkaa ei hätää he palauttaa rahat mulle. Siis anteeksi mitä, mähän just kysyin, että mikä on tilanne kun rahat ON jo palautettu!

Taas uutta viestiä sinne ja selvisi, että palautetut rahat on mun mekosta, jota ne ei oo koskaan edes lähettänyt, sillä varastosaldo on ollut väärä ja sitä ei oo pystytty mulle toimittaa! Eli en saa sitä mekkoa. Oon siis saatana (anteeksi kielenkäyttöni) turhaan odottanut mekkoa, jota ei ikinä ollut tulossakaan! Ei voitu sitten heti ilmoittaa asiasta.... Mähän olin jo hankkinut korut, laukun, kengät yms. siihen mekkoon.

Eniten tässä siis ärsyttää se, että kun useamman kerran kyselin mun paketista, niin miksi sieltä ei heti sanottu, että sitä mekkoa ei olla pystytty mulle toimittamaan. Korvaukseksi mun Nelly tilille olin saanut 4 euroa, jippii hei! Ai niin, ja ne siinä paketissa olleet alushousut on edelleen kadoksissa ja niistä he tekevät nyt postille katoamisilmoituksen (öö, milläköhän tiedoilla, kun alunperin mulle sanottiin ettei siitä paketista oo tietoja?!). Niistä rahat sitten palautuu joskus mun tilille, ehkä. Nyt oon sit ilman mekkoa ja tuonne Nellyllehän en mun rahoja enää tuhlaa. Klikkailen tieni sitten Asokselle ja tilaan sieltä itselleni mekon.

Nellyhän mainostaa, että toimitus on sen 2-6 arkipäivää, mulle ei kylläkään ole ikinä mikään Nellyn paketti tullut tuossa ajassa... Ilmeisesti ne suositut bloggajat, jotka Nellyä jatkuvasti mainostaa saa hieman eritasoista palvelua kuin minä. Asiakaspalvelussa on kyllä hurjasti parannettavaa kyseisellä puljulla. Onneksi tässä on se pari kuukautta aikaa hankkia joku rätti sinne synttäreilleni.

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvin samanlaiselta tappelulta kuin mulla oli viime kesänä Boozt.comin kanssa. Lopulta en koskaan saanut kuittausta, että case closed, mutta koska koko homman viimeisestä meilistä tulee syyskuussa vuosi, uskoisin, että homma selvä... En suosittele ainakaan tuota puljua kokeilemaan koskaan.

    Harmillisen paljon noissa näyttää olevan ongelmia. Koulukaveri kahnasi Brandoksen kanssa kengistä, jotka palautti, mutta joista silti sai jatkuvasti laskuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ymmärrän jos tuote on loppu ja sitä ei voida toimittaa, mutta mun mielestä ilmoitus siitä olis ihan kohtuullista. Ja itse kaipaan kyllä asiakaspalvelua, jonne voin soittaa eikä vaan mitään s-postin välityksellä toimivaa...

      Poista